Tell
Tell

Tell

Since
Since

Since

Had
Had

Had

Have
Have

Have

Was
Was

Was

Had To
Had To

Had To

Gotta
Gotta

Gotta

Long
Long

Long

The
The

The

out
out

out

🔥 | Latest

Teeth Out: PS4 TITLE omg please punch me. knock all my teeth out papacito 
Teeth Out: PS4
 TITLE
omg please punch me. knock all my teeth out papacito 

omg please punch me. knock all my teeth out papacito 

Teeth Out: koobaxion: Man okay when I got my wisdom teeth out it was a fucking experience. Before the surgery wasn't too interesting but as soon as I woke up I saw the nurse next to me and was all like "hey... i think... i died. and now I'm in a parallel universe... and i gotta go back to my house and kill the me from this universe" and he was just kinda like "alright, you do that". And then the other nurse kept going in and out of the room to get things and I thought there was like 5 of her that kept coming out of the room, and then so when she was wheeling me out in a wheelchair I was like "damn... why are there so many of you... there's like 5 many of you" and she was just kinda like "alright, you do that". Anyway I got to the car and my dad was there and he was like "how ya feeling son" in the dadliest way possible and I was like "MAN I AM PUMPED LETS GET SOME JUICE I'M STARVED" so we drove about 3 blocks to a jamba juice, whereupon I say "I'm good I can do this" and run/drunkstumble 30 feet to the door. I burst in the door like a viking returning from some fucking battle and holler "WHATS UP FUCKS" to everyone in the store, which was thankfully just the 2 people behind the counter, who looked probably as scared/confused as a jamba juice employee could look. So anyway, as my dad explained the situation I looked up at the jamba juice menu and was utterly fucking lost in it. Like I swear I was looking at this menu board for a year, deciphering this Rosetta stone of fruits. I distinctly remember that I was looking at each item in a smoothie, thinking of how it tasted, then moving on to the next thing and thinking of how that tasted, and how they would taste together. Since most smoothies had 3 or 4 items, this took some thinking. So my dad sees me in this extreme brain blast state of mind and says "hey are you going to order or what". Keep in mind I'm on the first fucking smoothie on the list here. So I just say "shush man I'm trying to do fruit science", and then when I realized that this process could take literal years, I just said "yeah give me a smooth regular" which for the uninitiated, isn't actually a real thing on any menu. Oh, also I asked them if the "boosted" smoothies would give me super powers and then pointed my fingers at them and made "lightning noises". So my dad just orders me the first thing on the menu and I go to sit down and stare out the window or some shit and my thoroughly amused dad just looks at me and says "how ya feelin?". Now at this time I was feeling a lot of things, but most noticeable to me was the gauze in my mouth, so I just look at him and say "there's these fuckin... tiny sheep in my head" which at the time was the best way I had to convey this feeling. Anyway about that time, the jamba juice guy brings us our drinks and he gives me a small thing of mario kart stickers and I swear I almost cried from the tsunami of emotion that gift made me feel (I still have them). Anyway the rest of the story is we drove home and I explained this programming project I was working on to my dad in perfect detail somehow and then I came home and went on facebook and posted a comment on my friends status (because I couldn't find the status update bar) that read: "i just took a lort of painkillers and yelled at everyone in a jambo juice" Jamba Juiceomg-humor.tumblr.com
Teeth Out: koobaxion:
 Man okay when I got my wisdom teeth out it was a fucking experience. Before the
 surgery wasn't too interesting but as soon as I woke up I saw the nurse next to me and
 was all like "hey... i think... i died. and now I'm in a parallel universe... and i gotta go
 back to my house and kill the me from this universe" and he was just kinda like "alright,
 you do that". And then the other nurse kept going in and out of the room to get things
 and I thought there was like 5 of her that kept coming out of the room, and then so when
 she was wheeling me out in a wheelchair I was like "damn... why are there so many of
 you... there's like 5 many of you" and she was just kinda like "alright, you do that".
 Anyway I got to the car and my dad was there and he was like "how ya feeling son" in
 the dadliest way possible and I was like "MAN I AM PUMPED LETS GET SOME JUICE
 I'M STARVED" so we drove about 3 blocks to a jamba juice, whereupon I say "I'm good I
 can do this" and run/drunkstumble 30 feet to the door. I burst in the door like a viking
 returning from some fucking battle and holler "WHATS UP FUCKS" to everyone in the
 store, which was thankfully just the 2 people behind the counter, who looked probably as
 scared/confused as a jamba juice employee could look.
 So anyway, as my dad explained the situation I looked up at the jamba juice menu and
 was utterly fucking lost in it. Like I swear I was looking at this menu board for a year,
 deciphering this Rosetta stone of fruits. I distinctly remember that I was looking at each
 item in a smoothie, thinking of how it tasted, then moving on to the next thing and
 thinking of how that tasted, and how they would taste together. Since most smoothies
 had 3 or 4 items, this took some thinking. So my dad sees me in this extreme brain blast
 state of mind and says "hey are you going to order or what". Keep in mind I'm on the first
 fucking smoothie on the list here. So I just say "shush man I'm trying to do fruit science",
 and then when I realized that this process could take literal years, I just said "yeah give
 me a smooth regular" which for the uninitiated, isn't actually a real thing on any
 menu. Oh, also I asked them if the "boosted" smoothies would give me super powers
 and then pointed my fingers at them and made "lightning noises".
 So my dad just orders me the first thing on the menu and I go to sit down and stare out
 the window or some shit and my thoroughly amused dad just looks at me and says "how
 ya feelin?". Now at this time I was feeling a lot of things, but most noticeable to me was
 the gauze in my mouth, so I just look at him and say "there's these fuckin... tiny sheep in
 my head" which at the time was the best way I had to convey this feeling. Anyway about
 that time, the jamba juice guy brings us our drinks and he gives me a small thing of mario
 kart stickers and I swear I almost cried from the tsunami of emotion that gift made me
 feel (I still have them).
 Anyway the rest of the story is we drove home and I explained this programming project I
 was working on to my dad in perfect detail somehow and then I came home and went on
 facebook and posted a comment on my friends status (because I couldn't find the status
 update bar) that read: "i just took a lort of painkillers and yelled at everyone in a jambo
 juice"
Jamba Juiceomg-humor.tumblr.com

Jamba Juiceomg-humor.tumblr.com