Was
Was

Was

Ends
Ends

Ends

Telled
Telled

Telled

3 Days
3 Days

3 Days

Its Happening
Its Happening

Its Happening

Closed
Closed

Closed

how i feel when
 how i feel when

how i feel when

fantasyland
 fantasyland

fantasyland

woodworking
 woodworking

woodworking

awkwardly
 awkwardly

awkwardly

🔥 | Latest

Tumblr, Blog, and Http: BMG 12 banhmiboy:aftermath of a blanket fort movie night!! shhhh 
Tumblr, Blog, and Http: BMG 12
banhmiboy:aftermath of a blanket fort movie night!! shhhh 

banhmiboy:aftermath of a blanket fort movie night!! shhhh 

Apparently, Ass, and Bitch: when vou show her vour-collection ot tailures Oh my god, I think this is the biggestI've ever seen "You hear something?" "No?" "Huh, must be my imagination. Anyway like I was saying, as long as you dont look at them in the eye, it aint gay." "Nigga you gay for thinking that's not gay." "Girl whatever." "Yo, you hear about the fight that's gonna happen this period?" "No? Who's fighting?" "Sharquavia and Brittany." "Sharquavia? Isn't that the ape that almost killed a guard last semester?" "Yup." "So basically a suicide is gonna happen this period? Who the fuck does Brittany think she is? Hannah Baker?" "Whatever the case, it should be entertaining." "What are they fighting for anyway?" "Apparently Brittany got caught shlurping Sharquavia boyfriend meat in the bathroom." "Damn." "Oh shit over there, a circle is forming." "Its probably them, lets go." "LISTEN BITCH, YOU MUST THINK IM A FUCKING JOKE." "Your boyfriends dick was 💁". "How did she talk in emoji?" "Shhhh!" "YOU THINK I WONT KILL YO ASS LIL HOE?" "I'd like to see you try bitch 🙅." "Seriously how is she doing that?" "LADIES! ENOUGH!" "Damn its the principal. Always gotta ruin shit." "Go to my office right now. Im especially disappointed in you Brittany." "Whatever 💅." "How did you...? Anyway both of you are in serious trouble. This is not how 3rd graders should act."
Apparently, Ass, and Bitch: when vou show her vour-collection ot tailures
 Oh my god, I think this is
 the biggestI've ever seen
"You hear something?" "No?" "Huh, must be my imagination. Anyway like I was saying, as long as you dont look at them in the eye, it aint gay." "Nigga you gay for thinking that's not gay." "Girl whatever." "Yo, you hear about the fight that's gonna happen this period?" "No? Who's fighting?" "Sharquavia and Brittany." "Sharquavia? Isn't that the ape that almost killed a guard last semester?" "Yup." "So basically a suicide is gonna happen this period? Who the fuck does Brittany think she is? Hannah Baker?" "Whatever the case, it should be entertaining." "What are they fighting for anyway?" "Apparently Brittany got caught shlurping Sharquavia boyfriend meat in the bathroom." "Damn." "Oh shit over there, a circle is forming." "Its probably them, lets go." "LISTEN BITCH, YOU MUST THINK IM A FUCKING JOKE." "Your boyfriends dick was 💁". "How did she talk in emoji?" "Shhhh!" "YOU THINK I WONT KILL YO ASS LIL HOE?" "I'd like to see you try bitch 🙅." "Seriously how is she doing that?" "LADIES! ENOUGH!" "Damn its the principal. Always gotta ruin shit." "Go to my office right now. Im especially disappointed in you Brittany." "Whatever 💅." "How did you...? Anyway both of you are in serious trouble. This is not how 3rd graders should act."

"You hear something?" "No?" "Huh, must be my imagination. Anyway like I was saying, as long as you dont look at them in the eye, it aint gay...