Drops
Drops

Drops

A Little
A Little

A Little

But
But

But

New Friends
New Friends

New Friends

And
And

And

Cyanide And Happieness
Cyanide And Happieness

Cyanide And Happieness

Funnies Memes
Funnies Memes

Funnies Memes

Funny Memees
Funny Memees

Funny Memees

Funny Memed
Funny Memed

Funny Memed

old friend
 old friend

old friend

🔥 | Latest

new friend: Hello new friend!
new friend: Hello new friend!

Hello new friend!

new friend: Hello new friend!
new friend: Hello new friend!

Hello new friend!

new friend: I visited Arizona for a wedding and made a new friend.
new friend: I visited Arizona for a wedding and made a new friend.

I visited Arizona for a wedding and made a new friend.

new friend: I visited Arizona for a wedding and made a new friend.
new friend: I visited Arizona for a wedding and made a new friend.

I visited Arizona for a wedding and made a new friend.

new friend: Reddit, meet my new friend Willie
new friend: Reddit, meet my new friend Willie

Reddit, meet my new friend Willie

new friend: Reddit, meet my new friend Willie
new friend: Reddit, meet my new friend Willie

Reddit, meet my new friend Willie

new friend: Didn’t like his new friend
new friend: Didn’t like his new friend

Didn’t like his new friend

new friend: Y Didn’t like his new friend
new friend: Y
Didn’t like his new friend

Didn’t like his new friend

new friend: Didn’t like his new friend
new friend: Didn’t like his new friend

Didn’t like his new friend

new friend: What's with the Some new kid clogged the toilet ine? Did Somcone fall in? oh.Hm guess if ya gotta go You gota J Heah but... W-wait! Arent Why are you NOU hub? to pee n-no! ?? mean КАЧЧDОIS What? A boy? Ohyeah Tremembr ou were a boy in 314 rak um 's not ew thats oss why are dressed yoa Are you realy a boy? "Jiritp KRe a ew! Ave you a boy by КАЧЧDОIS giri??? EwBoys are you a le 9se stap Are you he Gross a OY arentllowed she n the Shor pretonding! givls loathroom Ew got out! That's None ok What you shourdbe asking ouress bow is as big as your head What did yov jus ay!? nothing but the iruth Sister Amyway my and pal Abathroom wth a better fashion, sense are gonna go Wha2 oig head KAYYDOTTS Sorny aloout that, pal I'm Cool /'m here but new those gi ls art Cull of crap y-yeah um, why? Why what? Smoky What's Гyour hame? Stevinni hy d you help me Don't think you Ym weird? Eh To be honst, 'm Just ike you. wants to Kno w AS Tong as you are No matter you yoar business how much you Soy or gri? Who cares giri? grow UP you're you pal And Ahat's okay КАЧDОIIS Hey Wanna yo yo See coo trick Sure kayydotts: Remember when people were bothered by transgender/unisex bathrooms? Well it bothered me that people didn’t take in to account about how conflicted a transgender person felt about going into thee “wrong” bathroom. Anyway, here’s The Classroom Gems’ new student: (Trans) Smoky including their new friend (Trans) Stevonnie no matter how  much I tried, Smoky still looks like amethyst - prolly gonna change amethysts design a lil [Edited]
new friend: What's with the
 Some new kid clogged the
 toilet
 ine?
 Did
 Somcone
 fall
 in?
 oh.Hm
 guess if
 ya gotta
 go You
 gota J
 Heah
 but...
 W-wait!
 Arent
 Why are you
 NOU
 hub?
 to
 pee
 n-no!
 ??
 mean
 КАЧЧDОIS

 What?
 A boy?
 Ohyeah
 Tremembr
 ou were
 a boy in
 314
 rak
 um 's not
 ew
 thats
 oss
 why are
 dressed
 yoa
 Are
 you
 realy
 a boy?
 "Jiritp
 KRe a
 ew!
 Ave you a boy by
 КАЧЧDОIS
 giri???
 EwBoys
 are you
 a
 le 9se stap
 Are you
 he Gross
 a
 OY
 arentllowed
 she
 n
 the
 Shor pretonding!
 givls
 loathroom
 Ew got out!

 That's
 None ok
 What you
 shourdbe
 asking
 ouress
 bow is as
 big as your
 head
 What did
 yov jus
 ay!?
 nothing but
 the iruth
 Sister
 Amyway my
 and
 pal
 Abathroom wth
 a better fashion,
 sense
 are gonna go
 Wha2
 oig head
 KAYYDOTTS

 Sorny
 aloout
 that, pal
 I'm
 Cool /'m
 here but
 new
 those gi ls art
 Cull of crap
 y-yeah
 um, why?
 Why what?
 Smoky
 What's
 Гyour
 hame?
 Stevinni
 hy d you help
 me Don't
 think
 you
 Ym weird?
 Eh
 To be honst, 'm
 Just ike
 you.
 wants to Kno w
 AS Tong as you are
 No matter
 you
 yoar business
 how much you
 Soy or gri?
 Who cares
 giri?
 grow
 UP
 you're
 you
 pal
 And
 Ahat's
 okay
 КАЧDОIIS

 Hey Wanna
 yo yo
 See coo
 trick
 Sure
kayydotts:

Remember when people were bothered by transgender/unisex bathrooms? Well it bothered me that people didn’t take in to account about how conflicted a transgender person felt about going into thee “wrong” bathroom. Anyway, here’s The Classroom Gems’ new student: (Trans) Smoky including their new friend (Trans) Stevonnie no matter how  much I tried, Smoky still looks like amethyst - prolly gonna change amethysts design a lil

[Edited]

kayydotts: Remember when people were bothered by transgender/unisex bathrooms? Well it bothered me that people didn’t take in to account...

new friend: A new friend Italy Joins Allies in the war against Germany(Oct. 13, 1943)
new friend: A new friend
Italy Joins Allies in the war against Germany(Oct. 13, 1943)

Italy Joins Allies in the war against Germany(Oct. 13, 1943)

new friend: ups-dogs:These are photos of my buddy Eric Nocon in Colorado. He met a new friend named Sadie who would not leave his truck. Lol if dog napping wasn’t a thing, she’d be his. Lol thanks Randy
new friend: ups-dogs:These are photos of my buddy Eric Nocon in Colorado. He met a new friend named Sadie who would not leave his truck. Lol if dog napping wasn’t a thing, she’d be his. Lol thanks Randy

ups-dogs:These are photos of my buddy Eric Nocon in Colorado. He met a new friend named Sadie who would not leave his truck. Lol if dog n...

new friend: ups-dogs:That was Bella (Lab) and her new friend (Frenchie).Thank you, Odette Pepper
new friend: ups-dogs:That was Bella (Lab) and her new friend (Frenchie).Thank you, Odette Pepper

ups-dogs:That was Bella (Lab) and her new friend (Frenchie).Thank you, Odette Pepper