7 30
7 30

7 30

Proofs
Proofs

Proofs

Looks Like
Looks Like

Looks Like

Dont Cry
Dont Cry

Dont Cry

Justin
Justin

Justin

Spiked
Spiked

Spiked

lip-sync
lip-sync

lip-sync

plant
plant

plant

justin bieber lips
 justin bieber lips

justin bieber lips

metallic
 metallic

metallic

🔥 | Latest

Journey, Parents, and Relationships: Gareth Dimelow @gdimelow Every time a checkout operator in Tesco asks if we're brothers. #comingoutday 11/10/2016, 20:46 5 RETWEETS 15 LIKES Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we answer the door to Jehovah's Witnesses #comingoutday 02 Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we go to hold each other's hand in the street, and then think better of it. #comingoutday 12 Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time my parents pause for a nanosecond before introducing him as my partner #comingOutday 4 Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we buy bedding and wonder if we're being too 'obvious' #comingoutday Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we join a conversation about relationships and see someone flinch because we're going into TMI territory #comingoutday Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we speak to an insurance sales person and have to select 'living with partner' because there's no better option #comingoutday 0 2 Gareth Dimelow @gdimelow 13h Every time we've bitten our lip as a child shouts abuse in the street, and we're afraid to anger their parents by responding #comingoutday Gareth Dimelow @gdimelow 13h And this weekend, when a B&B proprietor assumed one of us was part of another couple staying there. #comingoutday 2 Gareth Dimelow @gdimelow I came out 22 years ago. And yet it still feels like l'm doing it every single day. So here's to everyone on that journey. durinsfolk: scottymouth: hotmesspandaexpress: this🙌🏽 :( People don’t understand this when I explain it to them.
Journey, Parents, and Relationships: Gareth Dimelow
 @gdimelow
 Every time a checkout operator in Tesco
 asks if we're brothers.
 #comingoutday
 11/10/2016, 20:46
 5 RETWEETS 15 LIKES
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we answer the door to
 Jehovah's Witnesses
 #comingoutday
 02

 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we go to hold each other's
 hand in the street, and then think better
 of it.
 #comingoutday
 12
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time my parents pause for a
 nanosecond before introducing him as
 my partner
 #comingOutday
 4
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we buy bedding and wonder if
 we're being too 'obvious'
 #comingoutday
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we join a conversation about
 relationships and see someone flinch
 because we're going into TMI territory
 #comingoutday

 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we speak to an insurance
 sales person and have to select 'living
 with partner' because there's no better
 option
 #comingoutday
 0 2
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 Every time we've bitten our lip as a child
 shouts abuse in the street, and we're
 afraid to anger their parents by
 responding #comingoutday
 Gareth Dimelow @gdimelow 13h
 And this weekend, when a B&B
 proprietor assumed one of us was part
 of another couple staying there.
 #comingoutday
 2

 Gareth Dimelow
 @gdimelow
 I came out 22 years ago. And yet it still
 feels like l'm doing it every single day.
 So here's to everyone on that journey.

durinsfolk:
scottymouth:

hotmesspandaexpress:

this🙌🏽


:(


People don’t understand this when I explain it to them.

durinsfolk: scottymouth: hotmesspandaexpress: this🙌🏽 :( People don’t understand this when I explain it to them.

Dope, Head, and Love: AT&T LTE 11:21 PM YOU MATCHED WITH ON 2/11/18 Woah in your second pic is that a Whirlpool 27" white commercial top-load washer?! If it's Maytag it's a dealbreaker. Sun, Feb 11, 10:29 PM Oh yeah that baby is all Whirlpool. Streamlined heavy- gauge steel front panel watertight triple-lip seal, and a deep-water wash system for vigorous cleaning action Honestly after experiencing high performance like that I wouldn't touch Maytag with a 10 foot pole Ooh yeah talk clean to me I would but that's too much pressure (specifically 116 pounds per square inch) Alright so if you had to rate the washer on a scale from 000)-000-0000 to 999)-999-9999? Sun, Feb 11, 11:32 PM Haha! Real smooth. But I prefer to get to know a guy a little better before I give out my washer ratings. They're worth a lot. How do I know you're not just a whistleblower for Maytag? I'm offended that you'd even suggest such a thing! But I feel ya hahah Then let's switch gears, how was your weekend? I've really gotta sleep now haha, I have an early morning tomorrow but I think I can trust you with my washer rating now But I swear if I ever see this on sears.com as an official review of Whirlpool I'li fight you Sent Woah that's dope! Yeah I gotta head to bed too but def wanna hear about your experience teaching English sometime Thanks for the rating, don't worry, I'll keep your love of whirlpool washers between us Good night! Type a message Send She had a picture of her on a washing machine, yesterday was one year together, and she saved all our messages
Dope, Head, and Love: AT&T LTE
 11:21 PM
 YOU MATCHED WITH
 ON 2/11/18
 Woah in your second pic is that a
 Whirlpool 27" white commercial
 top-load washer?! If it's Maytag
 it's a dealbreaker.
 Sun, Feb 11, 10:29 PM
 Oh yeah that baby is all
 Whirlpool. Streamlined heavy-
 gauge steel front panel
 watertight triple-lip seal, and a
 deep-water wash system for
 vigorous cleaning action
 Honestly after experiencing high
 performance like that I wouldn't
 touch Maytag with a 10 foot pole
 Ooh yeah talk clean to me
 I would but that's too much
 pressure (specifically 116 pounds
 per square inch)
 Alright so if you had to rate the
 washer on a scale from
 000)-000-0000 to
 999)-999-9999?
 Sun, Feb 11, 11:32 PM
 Haha! Real smooth. But I prefer
 to get to know a guy a little
 better before I give out my
 washer ratings. They're worth a
 lot. How do I know you're not just
 a whistleblower for Maytag?
 I'm offended that you'd even
 suggest such a thing! But I feel
 ya hahah
 Then let's switch gears, how was
 your weekend?
 I've really gotta sleep now haha, I
 have an early morning tomorrow
 but I think I can trust you with my
 washer rating now
 But I swear if I ever see this on
 sears.com as an official review of
 Whirlpool I'li fight you
 Sent
 Woah that's dope! Yeah I gotta
 head to bed too but def wanna
 hear about your experience
 teaching English sometime
 Thanks for the rating, don't
 worry, I'll keep your love of
 whirlpool washers between us
 Good night!
 Type a message
 Send
She had a picture of her on a washing machine, yesterday was one year together, and she saved all our messages

She had a picture of her on a washing machine, yesterday was one year together, and she saved all our messages

Ass, Bad, and Crime: wait, you're jewish? i wanna die so bad right now -waaaaay too tall -blood is 3% soda -literally murders innocents and is still widely considered a "smol bean" -good relationship with their mom -hobbies range from making origami to plotting to blow up the moon -really their height is just unreasonable and very intimidating i heard you've been saying some shit grandparents live in korea -little ball of anger -uses napalm as moisturiser -no one is sure if they're actually racist or not thinks they can speak german -lists "kicking inanimate objects" as a hobby got sold fake cocaine once about me on your blog -damaged -iterally no one can bring themselves to like -communicates only in grunts -writes terrible fiction -goes out of their way to upset others -trying desperately to hide the gay (failing) -says shit like "adios" (doesn't speak spanish -leaves agressive voicemails -used to be emo -gets drunk and stabs inanimate objects -has an alien girlfriends and also 700 alter egos -is 103% sure that the world is out to get them way too many Ns little miss finland turns to camera in shock ADAM supreme gentleman -absolutely deplorable shoves an american flag up their ass most mornings takes selfies everywhere -everywhere i said loves their pets -finds depressive thinking arousing horrible handwriting tries. fails. -wants to be Wait, You're Jewish? but can't does rude shit but no one can stay -uses air quotes to patronise others -"feminism is stupid" -can't get laid -has probably had lip injections. and ego injections. "why do girls always go for douchebags" -wears sunglasses indoors. at night. in december. after the last star in the galaxy has burned out. mad at them -all gods are fictional except for themselfays gets asked for I.D. -makes fun of soccer moms but doesn't act hasn't taken a flattering photo in 7 -says weird shit 97% of the time -wears t-shirts with edgy slogans -has v few friends but the friendships they clasifies self as a "cool kid" will not get a haircut hasn't slept ever do have a frighteningly intense 56 brennan's burger bundies gets what they want because they are-worships satan -known as the zodiac killer -takes off their glasses and becomes ets morbid sense of humour that occasionally gets them in trouble wants to have you (over) for dinner behaves drunk while sober and also while drunk. -vastly overestimates their ability to get away with things -does absolutely nothing in a group project and no one gets mad -dog person -has brushed their teeth less than 7 times since birth probably borrowed their cheekbones off a meth addict -greasy grease on top of their grease jeffreysdrunk: luvoxxx: Okeeey so I don’t usually post stuff but a friend of mine asked me to make a true crime tag yourself and I thought tumblr might appreciate it. I have no idea why there’s like 400 typos in it I swear English is my first language wtf. Anyway it’s just a meme it’s not meant to be disrespectful or gross or anything please enjoy my completely unfunny sense of humour. (Also I blatantly stole the d a m a g e d thing from another tag yourself I apologise) I’m grandparents live in Korea and Dahmer lol Way too many Ns *turns to camera in shock* Adam
Ass, Bad, and Crime: wait, you're jewish?
 i wanna die so bad right now
 -waaaaay too tall
 -blood is 3% soda
 -literally murders innocents and is still
 widely considered a "smol bean"
 -good relationship with their mom
 -hobbies range from making origami to
 plotting to blow up the moon
 -really their height is just unreasonable
 and very intimidating
 i heard you've been saying some shit
 grandparents live in korea
 -little ball of anger
 -uses napalm as moisturiser
 -no one is sure if they're actually
 racist or not
 thinks they can speak german
 -lists "kicking inanimate objects"
 as a hobby
 got sold fake cocaine once
 about me on your blog
 -damaged
 -iterally no one can bring themselves to like
 -communicates only in grunts
 -writes terrible fiction
 -goes out of their way to upset others
 -trying desperately to hide the gay (failing)
 -says shit like "adios" (doesn't speak spanish
 -leaves agressive voicemails
 -used to be emo
 -gets drunk and stabs inanimate objects
 -has an alien girlfriends and also 700 alter egos
 -is 103% sure that the world is out to get them
 way too many Ns
 little miss finland
 turns to camera in shock ADAM
 supreme gentleman
 -absolutely deplorable
 shoves an american flag up their ass
 most mornings
 takes selfies everywhere
 -everywhere i said
 loves their pets
 -finds depressive thinking arousing
 horrible handwriting
 tries. fails.
 -wants to be Wait, You're Jewish? but can't does rude shit but no one can stay
 -uses air quotes to patronise others
 -"feminism is stupid"
 -can't get laid
 -has probably had lip injections. and ego
 injections.
 "why do girls always go for douchebags"
 -wears sunglasses indoors. at night. in
 december. after the last star in the galaxy
 has burned out.
 mad at them
 -all gods are fictional except for themselfays gets asked for I.D.
 -makes fun of soccer moms but doesn't act hasn't taken a flattering photo in 7
 -says weird shit 97% of the time
 -wears t-shirts with edgy slogans
 -has v few friends but the friendships they clasifies self as a "cool kid"
 will not get a haircut
 hasn't slept ever
 do have a frighteningly intense
 56
 brennan's burger bundies
 gets what they want because they are-worships satan
 -known as the zodiac killer
 -takes off their glasses and becomes
 ets
 morbid sense of humour that
 occasionally gets them in trouble
 wants to have you (over) for dinner
 behaves drunk while sober and also
 while drunk.
 -vastly overestimates their ability to get
 away with things
 -does absolutely nothing in a group
 project and no one gets mad
 -dog person
 -has brushed their teeth less than 7
 times since birth
 probably borrowed their cheekbones
 off a meth addict
 -greasy grease on top of their grease
jeffreysdrunk:

luvoxxx:

Okeeey so I don’t usually post stuff but a friend of mine asked me to make a true crime tag yourself and I thought tumblr might appreciate it. I have no idea why there’s like 400 typos in it I swear English is my first language wtf. Anyway it’s just a meme it’s not meant to be disrespectful or gross or anything please enjoy my completely unfunny sense of humour. (Also I blatantly stole the  d a m a g e d  thing from another tag yourself I apologise)

I’m grandparents live in Korea and Dahmer lol

Way too many Ns *turns to camera in shock* Adam

jeffreysdrunk: luvoxxx: Okeeey so I don’t usually post stuff but a friend of mine asked me to make a true crime tag yourself and I thought...

God, Love, and Naruto: midnight-revelation: madmadamemimble: littlemissh0ney: UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD the lip syncing has me shook to absolute death You CAN’T WATCH ONE WITHOUT THE OTHER HALF!
God, Love, and Naruto: midnight-revelation:

madmadamemimble:

littlemissh0ney:
UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD

the lip syncing has me shook to absolute death


You CAN’T WATCH ONE WITHOUT THE OTHER HALF!

midnight-revelation: madmadamemimble: littlemissh0ney: UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD the lip syncing has me shook to absolute death You CA...

God, Love, and Target: deaddaygal: madmadamemimble: littlemissh0ney: UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD the lip syncing has me shook to absolute death NOOOOO
God, Love, and Target: deaddaygal:
madmadamemimble:

littlemissh0ney:
UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD

the lip syncing has me shook to absolute death


NOOOOO

deaddaygal: madmadamemimble: littlemissh0ney: UNMUTE FOR THE LOVE OF GOD the lip syncing has me shook to absolute death NOOOOO