Loved
Loved

Loved

My Funeral
My Funeral

My Funeral

Have
Have

Have

Are
Are

Are

Your
Your

Your

You Are
You Are

You Are

Not
Not

Not

Logan
Logan

Logan

That
That

That

I Love
I Love

I Love

🔥 | Latest

Being Alone, Be Like, and Bitch: 11Alive News @11AliveNews She went to the hospital to have her baby. Now her husband is raising two kids alone: on.11alive.com/2P9SS5 8:12 AM Oct 18, 2018 647 Retweets 929 Likes GEM @ROZtheCreator Dear BLACK WOMEN, It's time to educate ourselves even further... I believe it's time to hire more midwives or doulas and try to do home births.. idk if you guys didn't see that video where that Doctor explained that they don't listen BLACK WOMEN.., well here's proof 11Alive News @11AliveNews She went to the hospital to have her babv. Now her husband is raising two kids alone on.11alive.com/2P9SS5I 1:30 PM Oct 18, 2018 4K Retweets 6K Likes uncommonbish: mx-lamont: uncommonbish: BLACK MOTHERS shouldn’t be dying after giving birth but they are and it isn’t because of complications or health issues, it’s because NO ONE IS LISTENING WHEN THEY SPEAK! My little sister’s birthing is PRIME example of this! My parents ended up suing a hospital because Instead of the doctor being the one to deliver my little sister some random nurse did it. And SHE cut the umbilical cord (From where I come from that is the father’s duty) A janitor walked in right before delivery while my mom was in stirrups (business all out) to “mop the floor” They didn’t get my mom the right dosage of anastasia And to top it all off My mom literally KICKED that bitch of a fuckin nurse because on my mother’s paper work it say she is ALLERGIC TO LATEX!! 👏🏾AND👏🏾 WHAT👏🏾 DOES 👏🏾THAT👏🏾 BITCH 👏🏾WEAR👏🏾?!? LATEX GLOVES!!! My father had to run to the CVS across the street to buy a box of non-latex gloves for them to use because they didn’t have ANY non-latex gloves in the ENTIRE FUCKING HOSPITAL!!! I wish I were making this up. I wish I could just be like “lol jk” But my mother almost lost her life in birth because the hospital staff didn’t listen to her the SEVERAL TIMES she was trying to tell them something was wrong.
Being Alone, Be Like, and Bitch: 11Alive News
 @11AliveNews
 She went to the hospital to have her
 baby. Now her husband is raising two
 kids alone: on.11alive.com/2P9SS5
 8:12 AM Oct 18, 2018
 647 Retweets
 929 Likes

 GEM
 @ROZtheCreator
 Dear BLACK WOMEN,
 It's time to educate ourselves even
 further... I believe it's time to hire
 more midwives or doulas and try to
 do home births.. idk if you guys didn't
 see that video where that Doctor
 explained that they don't listen BLACK
 WOMEN.., well here's proof
 11Alive News @11AliveNews
 She went to the hospital to have her babv. Now her
 husband is raising two kids alone
 on.11alive.com/2P9SS5I
 1:30 PM Oct 18, 2018
 4K Retweets
 6K Likes
uncommonbish:

mx-lamont:

uncommonbish:
BLACK MOTHERS shouldn’t be dying after giving birth but they are and it isn’t because of complications or health issues, it’s because NO ONE IS LISTENING WHEN THEY SPEAK!

My little sister’s birthing is PRIME example of this!
My parents ended up suing a hospital because
 Instead of the doctor being the one to deliver my little sister some random nurse did it. 
And SHE cut the umbilical cord (From where I come from that is the father’s duty)
A janitor walked in right before delivery while my mom was in stirrups (business all out) to “mop the floor”
They didn’t get my mom the right dosage of anastasia
And to top it all off
My mom literally KICKED that bitch of a fuckin nurse because on my mother’s paper work it say she is ALLERGIC TO LATEX!! 👏🏾AND👏🏾 WHAT👏🏾 DOES 👏🏾THAT👏🏾 BITCH 👏🏾WEAR👏🏾?!? LATEX GLOVES!!! 
My father had to run to the CVS across the street to buy a box of non-latex gloves for them to use because they didn’t have ANY non-latex gloves in the ENTIRE FUCKING HOSPITAL!!!
I wish I were making this up. I wish I could just be like “lol jk”
But my mother almost lost her life in birth because the hospital staff didn’t listen to her the SEVERAL TIMES she was trying to tell them something was wrong.

uncommonbish: mx-lamont: uncommonbish: BLACK MOTHERS shouldn’t be dying after giving birth but they are and it isn’t because of complicati...

Dude, Fafsa, and Lawyer: Can you marry me 5:01 PM I just got back from my school and they said they cannot give me any aid except for unsubsidised loans unless l have a child, get married, or turn 24, so I have to get married Yeah ok I'll marry you I need a better fafsa application too Wait seriously Would you really do it Im doing actual research on it Are we doing this It would have to happen like lightning fast cause my next semester happens pretty damn soon I don't know how fast this happens lemme check Ughhhh okay so we'd need to get a marriage license which can be up to $30 depending on where we get it, and THEN we need to file for a marriage certificate I'm an ordained minister but idk if I could file my own marriage certificate get ordained and do it Can we go to Indiana? Let me check Dude Im so excited Its possible that I can get FAFSA to pay for an entire apartment for me to go to school in Milwaukee DUDE WHAT Okay so there's no minister registration required in lllinois so Yeah I'm looking that up right now Ive heard that if one partner commits adultery, thats grounds for a quicker divorce Yeah this sample form I'm looking at says "irretrievable breakdown" of marriage Worse comes to worse we can stage a fight but I think we can just say yeah it's not working out Does it include adultery divorce ranging from $15,000 to $30,000. Most of this money is spent on legal fees. So Fuck lawyers We don't need a lawyer We don't have kids we don't have property to divide up Oh thats only for a lawyer We don't have alimony to negotiate We're just two guys being dudes. Gettin a divorce portraitofemmy: possiblestoner: marzipanandminutiae: A. imagine your otp B. dear gods this country has massive issues I’ve been looking for this post for ages listen, I’ve read enough fanfic to know that they’re not getting divorced, but it’ll take about 35k of pining to figure that out.
Dude, Fafsa, and Lawyer: Can you marry me
 5:01 PM
 I just got back from my school
 and they said they cannot give
 me any aid except for
 unsubsidised loans unless l
 have a child, get married, or
 turn 24, so I have to get married
 Yeah ok I'll marry you I need a
 better fafsa application too
 Wait seriously
 Would you really do it
 Im doing actual research on it

 Are we doing this
 It would have to happen like
 lightning fast cause my next
 semester happens pretty
 damn soon
 I don't know how fast this
 happens lemme check
 Ughhhh okay so we'd need to get
 a marriage license which can be
 up to $30 depending on where we
 get it, and THEN we need to file
 for a marriage certificate
 I'm an ordained minister but idk if
 I could file my own marriage
 certificate

 get ordained and do it
 Can we go to Indiana?
 Let me check
 Dude Im so excited
 Its possible that I can get
 FAFSA to pay for an entire
 apartment for me to go to
 school in Milwaukee
 DUDE WHAT
 Okay so there's no minister
 registration required in lllinois so

 Yeah I'm looking that up right
 now
 Ive heard that if one partner
 commits adultery, thats
 grounds for a quicker divorce
 Yeah this sample form I'm
 looking at says "irretrievable
 breakdown" of marriage
 Worse comes to worse we can
 stage a fight but I think we can
 just say yeah it's not working out
 Does it include adultery

 divorce ranging from $15,000
 to $30,000. Most of this money
 is spent on legal fees.
 So Fuck lawyers
 We don't need a lawyer
 We don't have kids we don't have
 property to divide up
 Oh thats only for a lawyer
 We don't have alimony to
 negotiate
 We're just two guys being dudes.
 Gettin a divorce
portraitofemmy:

possiblestoner:

marzipanandminutiae:

A. imagine your otp
B. dear gods this country has massive issues

I’ve been looking for this post for ages

listen, I’ve read enough fanfic to know that they’re not getting divorced, but it’ll take about 35k of pining to figure that out.

portraitofemmy: possiblestoner: marzipanandminutiae: A. imagine your otp B. dear gods this country has massive issues I’ve been looking ...

Alive, Bruh, and Cars: robotmango it's ninety-nine degrees outside, four fuck-thousand percent humidity, and my husband was like, "i'm gonna go for a bike ride." and i was like "why. no. why don't put us on the news like that. local fool collapses on unnecessary journey don't do it." so he says he doesn't want to "hide in the house" because the sun is shining. bruh. honeybruh. "the sun is shining" does not cover it. its hot outside. its motherfucking hot as fuck outside. our outdoor plants have been crying into their hands all week. whole cars are melting into the sewer. our fucking patio umbrella developed sentience to ask me for lemonade this mornin awed-frog @robotmango, you need to work for the weather forecast this was both hilarious and so vivid it made me stand up and get some iced tea robotmango this is a great idea, thank you. here goes. my audition tape for the weather channel. dearly beloved. we are gathered here today to have a fucking funeral for the outdoors. it had a good run, with all its creeks and clouds and shit pretty great. now it's ten-thirty at night but still ninety-two asshole-sweating degrees and humid as fuck. everything is hot and slimy, like being a "borrower" that got trapped inside a bottle of shampoo and then accidentally microwaved you can see on my doppler radar that nothing is moving around out there because everything is probably dead. the only alive thing is the mosquito currently trying to drill a hole in my leg. no surprise that all the shitbag mosquitos are fine, since the thermostat of hell is always at the devil's preferred temperature. this forecast has gotten away from me a little, but in conclusion fuck the sun scarylullabies I think I've reblogged this before, but "the thermostat of hell is always at the devil's preferred temperature" is fucking poetry heywetotheotherworld but in conclusion, fuck the sun Why isnt OP on the Weather Channel yet?
Alive, Bruh, and Cars: robotmango
 it's ninety-nine degrees outside, four fuck-thousand percent humidity, and my
 husband was like, "i'm gonna go for a bike ride." and i was like "why. no. why
 don't put us on the news like that. local fool collapses on unnecessary journey
 don't do it." so he says he doesn't want to "hide in the house" because the sun
 is shining. bruh. honeybruh. "the sun is shining" does not cover it. its hot
 outside. its motherfucking hot as fuck outside. our outdoor plants have been
 crying into their hands all week. whole cars are melting into the sewer. our
 fucking patio umbrella developed sentience to ask me for lemonade this
 mornin
 awed-frog
 @robotmango, you need to work for the weather forecast this was both
 hilarious and so vivid it made me stand up and get some iced tea
 robotmango
 this is a great idea, thank you. here goes. my audition tape for the weather
 channel. dearly beloved. we are gathered here today to have a fucking funeral
 for the outdoors. it had a good run, with all its creeks and clouds and shit
 pretty great. now it's ten-thirty at night but still ninety-two asshole-sweating
 degrees and humid as fuck. everything is hot and slimy, like being a "borrower"
 that got trapped inside a bottle of shampoo and then accidentally microwaved
 you can see on my doppler radar that nothing is moving around out there
 because everything is probably dead. the only alive thing is the mosquito
 currently trying to drill a hole in my leg. no surprise that all the shitbag
 mosquitos are fine, since the thermostat of hell is always at the devil's preferred
 temperature. this forecast has gotten away from me a little, but in conclusion
 fuck the sun
 scarylullabies
 I think I've reblogged this before, but "the thermostat of hell is always at the
 devil's preferred temperature" is fucking poetry
 heywetotheotherworld
 but in conclusion, fuck the sun
Why isnt OP on the Weather Channel yet?

Why isnt OP on the Weather Channel yet?